Kiedy stosowane w firmie rozwiązanie telekomunikacyjne nie umożliwia szybkiej migracji pracowników do systemu pracy zdalnej z pomocą przychodzi oprogramowanie Marketing Master Software. Zobacz jak bez angażowania własnego działu IT przenieść Dział Sprzedaży lub Dział Obsługi Klienta na home office i pozwolić Klientom na stały kontakt z firmą. Uruchom swój biznes online w 72h.

Rozwiązanie nie tylko dla małych i średnich firm

Proponowane przez nas rozwiązanie daje możliwość skierowania połączeń telefonicznych na „zapasowy system” działający w modelu chmury obliczeniowej. Taki system może być uruchamiany w sytuacjach kryzysowych, kiedy pracownicy zmuszeni są do wykonywania swojej pracy spoza biura np. z domu.

W celu szybkiego skierowania połączeń telefonicznych do pracowników wykonujących swoją pracę poza biurem wystarczy przejść przez krótki proces konfiguracji usługi oraz urządzeń. Bez obawy – w całym procesie uczestniczą pracownicy naszej spółki.

.

biznes online w 72h

.

Zatem jakie kroki należy wykonać aby przenieść biznes do online w 72h?

  • skonfigurować usługę tak, aby połączenia przychodzące od Klientów kierowane były do odpowiedniego działu i pracowników
  • zainstalować na komputerach lub smartfonach pracowników aplikację, która będzie obsługiwać wirtualne numery telefonów podane przez Marketing Master
  • przekazać pracownikom dostęp do panelu Marketing Master Software (MMS)
  • na stronie www firmy umieścić kod podmiany numeru, dzięki któremu system MMS będzie podmieniał istniejący numer na wirtualne numery zaszyte w systemie i kierował połączenia do wskazanych pracowników firmy

Korzyści z takiego wdrożenia:

  • przede wszystkim to możliwość dodzwonienia się do firmy – system skieruje połączenia do aktualnie dostępnych pracowników zalogowanych do systemu
  • rozbudowany moduł raportowania w formie maili, SMS oraz danych dostępnych w systemie
  • wgranie wiadomości powitalnej dla osób dzwoniących do firmy
  • możliwość nagrywania połączeń – m.in. w celu poprawy jakości obsługi klienta
  • kontrola czasu pracy pracowników – czasu zalogowania, ilości przeprowadzonych rozmów z Klientami oraz nie odebranych połączeń
  • działanie zgodnie z RODO
  • funkcjonalność systemu call tracking czyli monitorowanie źródła połączeń telefonicznych przechodzących przez stronę www (wskazanie np. czy Klient przeszedł na stronę www z serwisu Facebook, z reklam w Google Ads a może z wizytówki w Google Maps).

Podsumowanie:

Czas wdrożenia takiego rozwiązania zależy od wielkości uruchamianego „systemu zapasowego”. Przy małych i średnich systemach wynosi on nie więcej niż 3 dni robocze od daty podpisania umowy.

Marketing Master zapewnia wsparcie przy wdrożeniu usługi oraz szkolenia dla pracowników i menedżerów.

Miesięczna opłata za system zaczyna się już od 1500,00 zł netto.

Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym.

.

Chatboty w kryzysowych czasach

Marketing Master ma w swojej ofercie również chatboty dla małych i średnich firm jak również chatboty klasy Enterprise.

Chatboty mogą być wsparciem dla działów sprzedaży, obsługi klienta, reklamacji, rekrutacji. Wirtualni asystenci są w stanie zautomatyzować powtarzalne procesy, dzięki czemu odciążają pracowników m.in. od udzielania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dzięki chatbotowi pracownicy zyskują czas na zajmowanie się bardziej skomplikowanymi sprawami.

Więcej o chatbotach piszemy na stronie ChatBoost.