Prowadzisz agencję lub jesteś jej pracownikiem i chcesz mierzyć każdą konwersję z prowadzonych dla klientów działań marketingowych? W takiej sytuacji potrzebujesz narzędzia, który pozwoli Ci na pomiar konwersji również na połączenia telefoniczne. Dzisiaj dowiesz się jak wykorzystać call tracking w agencji marketingowej.
Pomiar konwersji
Zapewne mierzysz konwersje z reklam umieszczanych w sieci Google i Facebook (na formularzach też), doskonale radzisz sobie z pomiarem ruchu na stronach internetowych a Google Analytics jest Twoim głównym źródłem wiedzy o zdarzeniach. A co jeżeli potencjalny konsument, wchodząc z reklamy na LP, zamiast wypełnić formularz kontaktowy lub zakończyć zakupy w sklepie internetowym zadzwoni do Twojego Klienta? Czy mierzysz dzisiaj taką konwersję?
Z naszych doświadczeń wynika, że opomiarowanie konwersji na telefon (call tracking) znacząco zmienia ocenę ROI z działań marketingowych
Okazuje się bowiem, że dotychczasowe podejście do liczenia kosztów pozyskania jednego lead’a jest niemiarodajne bez włączenia do tego lead’ów pozyskanych drogą telefoniczną. Niekiedy lead’y telefoniczne stanowią nawet 50% wszystkich nowo pozyskanych kontaktów. Widać to szczególnie w kampaniach Google. Jeżeli nie posiadasz systemu call tracking takie lead’y dosłownie ‚przeciekają Ci przez ręce” i zamiast raportować klientowi pozyskanie 100 nowych leadów w raporcie błędnie wskazujesz 50 przy wyższym koszcie pozyskania 1 sztuki.
.

.
Call tracking w agencji marketingowej
Jeżeli chcesz pokazywać swoim Klientom faktyczne, miarodajne dane z ilości oraz jakości konwertujących lead’ów potrzebujesz do tego sprawnego systemu call tracking.
Taki system da Twojej agencji:
- możliwość monitorowania konwersji telefonicznej (call tracking) dla wielu klientów z poziomu jednego panelu
- dostęp na poziomie Administrator Agencji, Administrator Klienta, Użytkownik
- możliwość samodzielnej konfiguracji opomiarowania nowych reklam oraz ich edycji
- dodawania nowych Klientów w dowolnym czasie
- wgląd w wyniki w czasie rzeczywistym
- możliwość integracji systemu z kontami Google Ads i Google Analytics Klientów – w prosty i intuicyjny sposób
Dzięki call tracking uzyskasz wgląd w konwersję z:
- reklam w sieci Google wraz z precyzyjnym pomiarem konwertujących słów kluczowych per telefon
- ruchu z Facebook i Instagram
- konwersji z mailingów
- innych reklam opomiarowanych UTM
- statycznych źródeł opomiarowania takich jak wizytówek w Google Maps, zakładki Informacja na Facebook, ulotek, billboardów, artykułów w prasie drukowanej
.
Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Sprzedaży. Umówimy się na prezentację online lub osobiście. Damy dostęp do konta demo.