Chatboty dla MŚP

Wirtualny asystent uruchamiany w 72h

Chatboty (wirtualni asystenci) są wsparciem dla Działów Obsługi Klienta, Sprzedaży, Supportu technicznego. W naszej najnowszej ofercie znajdują się proste chatboty, które we współpracy z Klientami ożywiamy w ciągu 72h.

Chatbot - Wirtualny Asystent

W ramach uruchamiania chatbota oferujemy naszym Klientom wsparcie merytoryczne oraz technologiczne. Oto główne cechy wdrożenia:

100% online

przejrzystość

know-how

wsparcie
po wdrożeniu

rozbudowany
scenariusz

indywidualne
podejście

Chatboty - Wirtualni Asystenci

Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów oraz zmianom zachodzącym na rynku. W naszej najnowszej ofercie znalazły się proste chatboty, które uruchamiamy/ ożywiamy już w ciągu 72 godzin.

W skrócie chatbot to:

  • program komputerowy pełniący rolę Wirtualnego Asystenta (inaczej zwanym chatbotem), działający na platformie Messenger w serwisie Facebook, na stronie należącej do Klienta
  • chatbot prowadzi zautomatyzowaną konwersację w czasie rzeczywistym, podczas której wyświetla informacje, zadaje pytania, udziela odpowiedzi
  • jest aktywny 24h na dobę każdego dnia w ciągu roku tak aby Klienci mogli skontaktować się z marką szybko i sprawnie
  • jest chętnie wdrażany jako wsparcie dla Działów Obsługi Klienta oraz Supportu technicznego, Działów Sprzedaży, również Działów HR

Wsparcie zespołu Marketing Master

Możesz liczyć na nasze wsparcie w zakresie:

  • współtworzenia scenariusza konwersacji (ścieżek rozmowy) chatbota
  • doradztwa w zakresie doboru najlepszych elementów (komponentów) scenariusza
  • testów chatbota
  • uruchomienia chatbota w chmurze
  • przygotowania treści polityki prywatności oraz ochrony danych, zgodnie z którymi będzie działał chatbot
  • miesięcznego wsparcia w zakresie edycji scenariusza

A także wsparcia przy sezonowych zmianach scenariusza związanych np. z wydarzeniami w Twojej firmie.

Dla kogo chatbot - Wirtualny Asystent?

Usługa skierowana jest do firm, które potrzebują wsparcia oraz automatyzacji pewnych powtarzalnych procesów biznesowych. Chcą odciążyć pracowników na pierwszej linii kontaktu z Klientami od rutynowych zadań, które z powodzeniem może przejąć Wirtualny Asystent. Powodem może być również chęć zautomatyzowania wewnętrznych procesów w przedsiębiorstwie np. kontaktów pracowników z Działem HR.

Z chęcią pomożemy w uruchomieniu prostego chatbota. Jeżeli potrzeby Twojej firmy są bardziej rozbudowane to w ofercie posiadamy również autorską platformę do tworzenia chatbotów klasy Enterprise. Piszemy o nich na oddzielnej stronie.

Skontaktuj się z nami a odpowiemy na pytania, opowiemy o tym jak wygląda proces wdrożenia, pomożemy wybrać opcję dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wdrażamy chatboty klasy Enterprise

Dla Klientów wymagających zintegrowania chatbota (Wirtualnego Asystenta) z innymi systemami działającymi w przedsiębiorstwie mamy w ofercie platformę ChatBoost. Pozwala ona na tworzenie rozbudowanych chatbotów rozpoznających obrazy, linki, QR kody jak również język naturalny


Nasze integracje

1

Rozbudowany
scenariusz

24

Chatbot działa
24h na dobę

72

Wdrożenie
w 72h

Co u nas nowego?

27 lutego 2020

Zmiany w wersji 2.1.3

Oto lista zmian, które wprowadza aktualizacja naszego systemu call tracking do wersji 2.1.3

24 października 2019

Zmiany w wersji 2.1.0

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami, jakie wprowadza wersja 2.1.0 naszego oprogramowania call tracking.

Co u nas nowego?

27 lutego 2020

Zmiany do wersji 2.1.3

Oto zmiany, które wprowadza aktualizacja naszego systemu call tracking do wersji 2.1.3

24 października 2019

Zmiany w wersji 2.1.0

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami, jakie wprowadza wersja 2.1.0 naszego oprogramowania call tracking.