Chatboty klasy Enterprise

Chatboty zintegrowane z systemami Klienta

Dla Klientów wymagających zintegrowania chatbota (Wirtualnego Asystenta) z innymi systemami działającymi w przedsiębiorstwie mamy w ofercie platformę ChatBoost. Pozwala ona na tworzenie rozbudowanych chatbotów rozpoznających obrazy, linki, QR kody jak również język naturalny

Chatboty klasy Enterprise

Oferowana przez nas platforma ChatBoost pozwala na tworzenie rozbudowanych chatbotów dla każdej branży, zintegrowanych z systemami Klienta. ChatBoost wspiera m.in. na:

różne komunikatory

QR kody i linki

multi-chatboty

rozpoznawanie języka
naturalnego

uruchomienie na
serwerach klienta

rozpoznawanie
obrazów

Chatboty klasy Enterprise


Dla Klientów, którzy wymagają ścisłej integracji chatbota (Wirtualnego Asystenta) z posiadanymi systemami w przedsiębiorstwie, mamy w swojej ofercie platformę ChatBoost.


Przykłady wdrożenia chatbota w Dziale Obsługi Klienta:


Wirtualny Asystent w Dziale Obsługi Klienta jest w stanie odciążyć pracowników od żmudnego odpowiadania na powtarzające się pytania (FAQ). Dodatkowo odpowiednio oprogramowany chatbot potrafi w czasie rzeczywistym:


  • przyjmować reklamacje
  • informować o etapach ich rozpatrywania
  • przypominać o końcu umowy oraz warunkach jej przedłużenia

Wirtualny Asystent w hotelu:


Szczególnie w czasach wzmożonej dbałości o higienę i ograniczanie kontaktu chatbot w hotelu można znacznie podnieść bezpieczeństwo pracy oraz pobytu gości. Oto przykłady zadań, jakie może na siebie przyjąć chatbot:


  • umożliwia zamówienia wybranego w chatbocie posiłku do pokoju
  • informuje o haśle do WiFi
  • podpowiada jak dojechać do hotelu oraz gdzie zaparkować
  • informuje o godzinach pracy restauracji
  • przypomina o godzinie check out

Chatbot w e-commerce


Wirtualni asystenci w branży e-commerce są w stanie obsłużyć cały proces sprzedaży a przy okazji:


  • informować Klientów o nowych produktach w sklepie
  • przypominać o nowych oraz kończących się promocjach
  • przeprowadzać Klienta przez proces zmówienia aż do punktu płatności
  • informować na bieżąco o przesyłce oraz terminie dostawy

Możliwości platformy ChatBoost:


Platforma ChatBoost umożliwia wdrożenie rozbudowanych chatbotów. ChatBoost wspiera:


  • proste oraz skomplikowane integracje z systemami Klienta
  • rozpoznawanie obrazów, QR kodów oraz linków
  • multi-chatboty obsługujące kilka marek jednego Klienta
  • różne poziomy dostępu dla pracowników Klienta
  • rozbudowane, dedykowane raportowanie
  • płynne przełączanie się z chatbota na operatora chatu
  • NLP - rozpoznawanie mowy naturalnej

Zapewniamy:


  • wsparcie merytoryczne przy tworzeniu scenariusza / ścieżki konwersacji chatbota
  • techniczne wsparcie podczas integracji chatbota z wewnętrznymi systemami
  • testy przed wdrożeniowe
  • pełne wsparcie po wdrożeniu usługi chatbot


Skontaktuj się z nami a odpowiemy na pytania, opowiemy o tym jak wygląda proces wdrożenia, pomożemy wybrać opcję dopasowaną do Twoich potrzeb.

Chatboty dla MŚP

Chatboty (Wirtualni Asystenci) mogą być wsparciem dla Działów Obsługi Klienta, Sprzedaży, Supportu technicznego a także dla HR. W naszej najnowszej ofercie znajdują się również proste chatboty, które we współpracy z Klientami ożywiamy w ciągu 72h. Zapraszamy do zapoznania się z ich opisem.


Nasze integracje

1

Panel
zarządzania

2

Modele
wdrożenia

7

Automatycznych
integracji

Co u nas nowego?

27 lutego 2020

Zmiany w wersji 2.1.3

Oto lista zmian, które wprowadza aktualizacja naszego systemu call tracking do wersji 2.1.3

24 października 2019

Zmiany w wersji 2.1.0

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami, jakie wprowadza wersja 2.1.0 naszego oprogramowania call tracking.

Co u nas nowego?

27 lutego 2020

Zmiany do wersji 2.1.3

Oto zmiany, które wprowadza aktualizacja naszego systemu call tracking do wersji 2.1.3

24 października 2019

Zmiany w wersji 2.1.0

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami, jakie wprowadza wersja 2.1.0 naszego oprogramowania call tracking.