Pozwól, że się przedstawimy i powiemy kilka słów o Marketing Master. O tym skąd się wywodzimy i co do tej pory robiliśmy.

Nasza historia

Nasza historia rozpoczęła się w 2015 roku. Nie będziemy tu nowością jak powiemy, że dwóch znajomych (jeszcze z czasów studiów) wpadło na pomysł stworzenia oprogramowania przydatnego w pracy w działach marketingu oraz sprzedaży. Miało ono służyć do mierzenia konwersji z reklam na połączenia telefoniczne i tym samym do oceny, które reklamy generują nowe leady (nowych klientów) a z których warto zrezygnować. W lutym 2016 spółka Marketing Master otrzymała wpis do KRS i oficjalnie rozpoczęła działalność.

Pierwsza wersja Mastera

Pierwsza wersja naszego oprogramowania call tracking została wypuszczona na rynek już pod koniec 2016 roku. Klienci mogli mierzyć w niej ruch telefonicznych konwertujący (wygenerowany) z niżej wymienionych źródeł reklam

  • Facebook
  • Google
  • mailing
  • wejścia bezpośrednie na stronę www
  • wyszukiwania organiczne SEO
  • konwersja z reklam statycznych np. rollup’ów używanych na konferencji, ulotek i innych miejsc, w których podawane były statyczne numery telefonów.

W pierwszej fazie naszej działalności wdrożenia realizowane były gównie w firmach z branży medycznej. Do takich było nam blisko z racji siostrzanej spółki Alpha Bio Polska.

Druga wersja Mastera

Nie spoczywamy na laurach i nieustannie rozwijamy nasze oprogramowanie. Mamy ten komfort, że sami je tworzyliśmy a na pokładzie mamy wyjątkowo utalentowanych programistów w Dziale Rozwoju Oprogramowania.

Od połowy 2018 dostępna jest druga wersja Mastera postawiona na nowym panelu logowania, z którego korzystają Użytkownicy logujący się na poziomie Administrator lub Użytkownik.

kilka słów o Marketing Master

Do najważniejszych zmian, które weszły do drugiej wersji Mastera możemy zaliczyć:

  • nowy dashboard (pulpit nawigacyjny)
  • poziom logowania i zarządzania danymi stworzony dla Agencji oraz firm z wieloma markami/stronami www
  • skrypt do automatycznej podmiany numerów na stronach www. Stosujemy tu podmianę na pule z wieloma numerami do bardzo precyzyjnego pomiaru konwersji ‚per zdarzenie’
  • pomiar słów kluczowych w Google Ads, które skonwertowały na kontakt telefoniczny
  • integrację z Google Analytics
  • jeszcze więcej rodzajów notyfikacji SMS i email do wyboru Użytkownika
  • bardziej intuicyjny sposób przedstawienia źródła reklamy oraz konwersji na połączenia telefoniczne

Do grona naszych klientów dołączyły duże kliniki stomatologiczne oraz branże fitness i nieruchomości. Pozyskaliśmy również dwóch partnerów, którzy oferują nasze rozwiązanie w modelach: własna instancja lub handlowym.

A już wkrótce pochwalimy się kolejnymi zmianami, które pojawią się w Marketing Master cloud oraz w wersji on premises.

Zapraszamy do kontaktu. Nasi pracownicy odpowiedzą na pytania, zaprezentują system, podpowiedzą, którą usługę wybrać.