Dobór odpowiedniego telefonu na rejestracji oraz w gabinecie lekarskim to nie tylko gwarancja stabilnej komunikacji z pacjentami oraz personelem. Przy dzisiejszej , bogatej ofercie producentów sprzętu, warto pomyśleć o estetyce wdrażanego rozwiązania. Oto rekomendowane i przydatne telefony w placówce medycznej, które sprawdzą się w każdych warunkach pracy.

Dzisiaj rozpoczynamy cykl poradników skierowanych do firm z różnych branży. Będziemy poruszać w nim tematy powiązane z:

  • marketingiem – m.in. pomiarem efektywności reklam dzięki call tracking
  • obsługą klienta
  • sprzetęm do komunikacji, który poprawia efektywność pracy
  • bezpieczeństwem systemów wdrożonych w firmie

Cykl rozpoczynamy od bliskiej nam branży medycznej, z którą współpracujemy od kilku lat.

.

Stacjonarne telefony w placówce medycznej

Stacjonarne aparaty telefoniczne sprawdzą się w placówce, która wymaga od pracowników rejestracji stałego przebywania przy telefonie oraz komputerze. Przy dużej ilości odbieranych połączeń warto dodatkowo pomyśleć o podłączeniu do aparatu słuchawek nagłownych (przewodowych lub działających po Bluetooth). Takie rozwiązanie daje odpowieni komfort pracy uwalniając ręcę oraz odciążając szyjny odcinek kręgosłupa (kto nigdy nie trzymał słuchawki telefonicznej dociskając ją uchem do barku?). To nie wszystkie zalety stacjonarnych aparatów telefonicznych. Aby w pełni korzytać z przedstawionej poniżej listy warto zainwestować w modele o wyższym standardzie. Na uwadze należy mieć również funkcjonalność centrali telefonicznej, do której aparaty będą podłączone.

Funkcje podstawowe

Obsługuje je większość serwerów (central) telekomunikacyjnych.

  • transfer trwających połączeń w opcji z konsultacją lub bez konsultacji. Przydaje się w sytuacji kiedy w trakcie trwającego połączenia chcemy skonsultować się a następnie wrócić do rozmówcy, Ta funkcja umożliwia również przełączenia rozmówcy na inny numer telefonu (wewnętrzny lub poza centralą np. numer komórkowy)
  • przekierowanie połączeń w trybach: przy zajętości, nie odbieraniu, natychmiast. Po skonfigurowaniu numeru lub numerów, na które połączenia mają być kierowane (w sytuacji zajętości, nie odbierania lub natychmiastowo) mamy gwarancję, że pacjent zawsze dodzwoni się do placówki
  • połączenia telekonferencyjne – od 3 do większej ilości jednoczesnych połączeń. Ta funkcja przydaje się w sytuacji, kiedy konsultacja musi być przeprowadzona z kilkoma osobami jednocześnie. Tu warto upewnić się jaką ilość połączeń telekonferencyjnych obsługuje centrala telefoniczna
  • DND – „nie przeszkadzaj”. Nie polecamy używać jej na rejestracji. Ta funkcja może przydać się w gabinecie, podczas wykonywania zabiegu, kiedy chcemy poinformować dzwoniącego o zajętości
  • Call waiting – notyfikacja o połączeniu oczekującym jest użyteczna w przypadku, kiedy placówka medyczna nie ma wdrożonej usługi infolinii

.

Funkcje zaawansowane

Opisane poniżej funkcje uzaleźnione są od modelu aparatu telefonicznego:

  • duży wyświetlacz ułatwia identyfikację dzwoniącego numeru, nawiguje i podpowiada o użyciu dodatkowych funkcji np. zestawieniu połączenia konferencyjnego czy transferu trwającego połączenia
  • przyciski funkcyjne (na oraz przy wyświetlaczu, a także na dodatkowych przystawkach) umożliwiają oprogramowanie numerów skrócownych oraz wybranych funkcji (DND, transfer, konferencja itp.)
  • wewnętrzna oraz zewnętrzna książka telefoniczna oraz łatwa nawigacja po liście odebranych oraz nie odebranych połączeń sprawia, że oddzwanianie do pacjentów staje się jeszcze prostsze
  • tryb głośno-mówiący użyteczny jest podczas rozmów np. w gabinecie, kiedy można sobie pozwolić na rozmowę bez słuchawki z włączonym głośnikiem.

.

Widoczny na zdjęciu telefon IP marki SNOM występuje w kolorze białym i jest kompatybilny z naszym systemem call tracking.

Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na pytania, umówią wdrożenie testowe, zaprezentują rekomendowane przez nas telefony w placówce medycznej. Zapraszamy do kontaktu.

telefony dla placówki medycznej