Nowy pulpit nawigacyjny (dashboard) w naszym oprogramowaniu to nie wszystko co przygotowaliśmy dla Klientów w najbliższej aktualizacji. Zobacz jakie zmiany w aplikacji call tracking wprowadzi wersja 2.1.0.

Nowe logo – nowe kolory

W ferworze prac nad nową wersją oprogramowania zapomnieliśmy pochwalić się naszym nowym logo, stroną internetową oraz kontami na Facebook oraz na Linkedin. Nowe logo i powiązane z nim kolory widoczne będą w nowym pulpicie. W skrócie – zmieniamy zieleń na fiolet.

zmiany w aplikacji call tracking

.

Zmieniamy pulpit nawigacyjny

Oprócz zmiany kolorów nowy pulpit nawigacyjny wprowadza kilka istotnych udogodnień:

  • zostawiamy popularną i lubianą belkę informującą o ilości połączeń odebranych, nieodebranych, do oddzwonienia oraz średnim czasie oczekiwania. Okres za jaki poszczególne dane będą na niej wyświetlane można zmienić w Edycji pulpitu. Belka jest jedynym stałym elementem nowego pulpitu dlatego przesunęliśmy ją do góry,
  • wprowadzamy możliwość wyświetlenia wykresów indywidualnie dla każdego użytkownika w wybranych przez niego zakresach dat. Służy do tego Edycja pulpitu. Każdy z wykresów można wyświetlić dla bieżącego dnia, ostatnich 7 dni lub ostatnich 30 dni. Jeżeli takie zakresy dat nie są wystarczające to w zakładce Analiza istnieje możliwość wyświetlenia danych za dowolnie wskazany okres,
  • zmieniamy rodzaj wykresów prezentujące TOP 5 kampanii oraz TOP 5 źródeł reklam. Zastąpiliśmy nimi wykresy kołowe,
  • dajemy opcję powiększenia wykresów dla łatwiejszego wglądu w dane – służy to tego lupa w prawym dolnym rogu każdego bloku,
  • dodajemy tooltips, czyli podpowiedź do każdego bloku/wykresu na pulpicie z informację czego dotyczą prezentowane dane. Wystarczy kliknąć w ikonkę ‚i’ w prawym dolnym rogu każdego bloku aby wyświetlić tekst podpowiedzi,
  • wprowadzamy nowe wykresy kołowe porównujące połączenia odebrane i nieodebrane oraz połączenia, które zostały skonwertowane ze stron wyświetlonych na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet) vs na komputerach stacjonarnych czyli desktop,
  • nowy pulpit ma teraz górną belkę oraz 9 edytowanych bloków z danymi. Poniższe zdjęcie prezentuje pierwszy ekran pulpitu.

.

zmiany w aplikacji call tracking

.

Ułatwiamy zmianę hasła

Sposób logowania do panelu pozostaje bez zmian. Przy okazji aktualizacji ułatwiamy zmianę hasła. Podpowiadamy jak ustawić bezpieczne, nowe hasło:

  • po wygaśnięciu (przypominamy, że system wymusza zmianę hasła co 30 dni),
  • resecie,
  • ustawianiu hasła po otrzymaniu nowego dostępu.

.

Zmieniamy raporty SMS oraz email

Ta zmiana ucieszy Klientów korzystających z oprogramowania call tracking na jednej domenie (stronie www) ale z wieloma lokalizacjami/oddziałami.

Po aktualizacji oprogramowania do wersji 2.1.0 możliwe będzie wysyłanie dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych raportów SMS oraz email z podziałem na lokalizacje/oddział. Odpowiednie ustawienia można wykonać na poziomie Użytkownika w randze Administratora Klienta.

Chcąc wysyłać raporty SMS należy pamiętać o zamówieniu u nas tej usługi dodatkowej. Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.
.

Wprowadzamy indywidualną nazwę nadawcy dla wiadomości SMS

Wewnętrzne powiadomienia SMS czyli raporty wychodzące do Administratorów aplikacji to nie wszystko. Nasze oprogramowanie już dzisiaj umożliwia wysyłkę wiadomości SMS na numery, które dodzwoniły się lub nie dodzwoniły się do biura Klienta.

Po aktualizacji będzie można zamówić u nas indywidualną nazwę nadawcy SMS i wysyłać zautomatyzowane wiadomości SMS do Klientów, w podziale na status połączenia: odebrane lub nieodebrane. A wszystko po to aby jeszcze lepiej zadbać o jakość obsługi klienta, który rozmawiał lub próbował porozmawiać z marką.

W celu zamówienia indywidualnej nazwy Nadawcy SMS (usługi dodatkowo płatnej) prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

.

Pozostałe zmiany w aplikacji call tracking

  • Znacznie przyspieszamy czas wczytywania danych na pulpicie oraz w historii połączeń,
  • Skracamy czas wyświetlenia pop-up po zakończonym połączeniu. Ta zmiana ucieszy Użytkowników pracujących online na aplikacji i uzupełniających tematy, klasyfikatory oraz notatki przy rozmowach,
  • Poprawiamy tłumaczenie na język angielski,
  • Tłumaczymy na język polski plik csv pobierany z Historii połączeń oraz uzupełniamy tekstem pobierane kolumny temat oraz klasyfikator rozmowy,
  • Dodatkowo ujednolicamy nazewnictwo w aplikacji,
  • Zmieniamy rodzaje wykresów w zakładce Analiza i dodajemy tabelę z % wykorzystania zamówionych usług.

.

Opisane zmiany w aplikacji call tracking są dostępne od wersji 2.1.0. w ramach bezpłatnej aktualizacji.